Ekibimizle Tanışın

Tam hizmet sunan deneyimli müşteri ekiplerimiz her gün, günlük işlerinizde size destek oluyor.

Kemal Erdine

Genel Müdür

22 yıldır TIcketmaster’la

Kemal 2000 yılının Eylül ayında ekibe katıldı. Sırasıyla Mali İşler Müdürü, Finans Grup Müdürü, Genel Müdür Yardımcısı görevlerini yerine getirdikten sonra 2012 yılında Genel Müdür oldu. Halen bu görevine ilaveten Yönetim Kurulu üyesidir.

Ekonomi konusunda Yüksek Lisans sahibidir. Türkiye’de E-Ticaret sektörünün ilk oluşumundan itibaren içinde yer aldı. Aynı zamanda Türkiye Eğlence Sektörü Derneği’nin Yönetim Kurulunda görev almakta, Türkiye Odalar Borsalar Birliği E-Ticaret Meclisi Üyeliği de yapmaktadır.

İsmail Aslan

Genel Müdür Yardımcısı

20 yıldır Ticketmaster’la

2002 yılından beri Ticketmaster’da görev yapan İsmail, bu sürecin ilk yıllarında teknoloji ve veri yönetimi alanlarında farklı pozisyonlarda yaptığı çalışmalarda çeşitli ödüller getiren birçok yenilikçi ve öncü projeye liderlik etmiştir.

Ticketmaster’dan önce, Avrupa’dan ithalat yapan ve çoğunlukla A/A+ müşterilerine hizmet veren Türkiye’nin en büyük peyzaj fidanlıklarından birini yönetmiş ve birçok uluslararası ticaret alanında deneyim sahibi olmasını sağlayan kendi firmasını kurmuştur.

2017 yılında Ticketmaster Türkiye Genel Müdür Yardımcılığı görevine terfi eden İsmail halen şirketin satış ve ana gişe departmanlarının sorumluğunu da üstlenmektedir. Mevcut pozisyonunun kapılarını açan Ticketmaster Liderlik Gelişim Programı’ndaki çalışmalarından yola çıkarak Seyretix.com yayın projesini hayata geçirmiştir. Organizatörler tarafından büyük ilgi gören, sanatçıların daha geniş bir hayran kitlesine ulaşmasını ve bilet satışlarını arttırmasını sağlayan Seyretix.com kısa zamanda finansal değeri yüksek bir markaya dönüşmüştür.

Türkiye Odalar Borsalar Birliği E-Ticaret Meclisi ve Türkiye Eğlence Sektörü Derneği, TESDER üyesidir.

Zeynep Uyanır Alan

Finans Direktörü

11 yıldır Ticketmaster’la

Zeynep, Ticketmaster Türkiye’de 2011 yılında Finansal Analiz ve Raporlama Koordinatörü olarak başladığı görevine, 2013 yılından itibaren Mali İşler Müdürü ve Finans Direktörü olarak devam etmektedir. Özellikle Ticketmaster Türkiye’deki ilk yıllarında, muhasebe departmanın ve sistemlerinin yeniden yapılandırılması, iç kontrol süreçlerinin düzenlenmesi, raporlama sistemlerinin yenilenmesi konularında aktif olarak rol almıştır.

An itibariyle, Muhasebe & Finans, İnsan Kaynakları ve İdari İşler departmanlarını yönetmektedir. Şirketin Mali İşler ve İnsan kaynakları süreçlerinin Ticketmaster’ın global uygulamarıyla uyumluluğu için çalışmakta, aynı zamanda şirketin hukuki süreçleri için ilgili departmanlara destek vermektedir.

Semiray Karakoç

Satış Kanalları Müdürü

22 yıldır Ticketmaster’la

Semiray şirketin kuruluş süreci ile birlikte ekibe katılmış ve özellikle ilk yıllarda, anlaşmaların yapılması, satış ve dağıtım kanallarının oluşturulması, teknik altyapının kurulması, personel işe alımları, reklam ve halkla ilişkiler çalışmaları da dahil olmak üzere, “Biletix” markasının yaratılmasında ve projelerin hayata geçirilmesinde yönetici olarak aktif rol oynamıştır.

Halihazırda şirketin Perakende Satış, Çağrı Merkezi, Müşteri Hizmetleri ve Dispatch departmanlarının operasyonlarını yönetmekte ve 2006 yılında Biletix’in Ticketmaster tarafından satın alınmasından sonra uluslararası proje ekiplerinin içinde yer almakta ve global politikalar doğrultusunda çalışmalar yapmaktadır.  Şirketin Halkla İlişkiler sorumlusu da olan Semiray, hem etkinlik organizatörleri hem de tüketiciler nezdinde şirket bilinirliğinin arttırılması ve hizmetlerin tanıtılmasına yönelik çalışmalarda bulunmaktadır.

Yüksel Ünaldı

Yazılım Geliştirme Müdürü

9 yıldır Ticketmaster’la

Yüksel, 2013 yılında Yazılım Geliştirme Koordinatörü olarak başladığı görevine, 2014 yılından itibaren Yazılım Geliştirme Müdürü olarak devam etmektedir. Ticketmaster Türkiye’nin müşterilere ulaştığı yazılımlar ile kurumiçi uygulamaların geliştirilmesinde ve yeni teknolojilere dönüştürülmesinde etkin şekilde çalışmaktadır.

Müşterilerimizden, partnerlerimizden ya da şirket içinden gelen değişiklik isteklerinin ilgili departmanlar ile analizi yapılarak Ticketmaster standartları ile uyumlu olarak geliştirilmesi, raporlanması ve entegrasyonların sağlıklı şekilde yürümesini sağlamaktadır.

Sanatseverlerin canlı etkinliklere erişim şeklini dönüştüren ürünleri ve çözümleri güçlendiriyoruz. Hemen uzman ekibimize katılın.